בקבוק תבערה שרף את הרכב, התהילים נצלו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בקבוק תבערה שרף את הרכב, התהילים נצלו
    17:08
    22.05.24
    אבי יעקב No Comments on מרן רבי אהרון פלדמן שליט״א ביקר את תלמידי ״קרן ההסעות״

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שכונת נוף ציון בירושלים השוכנת בסמיכות לכפר ג'אבל מוכאבר במזרח ירושלים סבלה בימים האחרונים לא מעט מהתנכלויות של פורעים ערבים. הכל החל עם ההתפרעויות האחרונות לאחר מותו של הנער הערבי לפני כשבועיים. בקבוקי תבערה, ידויי אבנים לעבר בתי השכונה ובשבוע שעבר אף בוצע ירי כשכוחות המשטרה מצאו מס' תרמילים בסריקות.

    ירון ושירה בן-צבי המתגוררים בשכונה חוו גם הם את ההתפרעויות ובנס לא נפגעו. הנס מבחינתם שספר התהילים הנמצא ברכבם תמיד שמר ואף נשמר.

    בשיחה עם כתבינו בנצי ליזרוביץ מספרת שירה כך: "כשהחלו ההתפרעויות באחת הלילות סמוך לשעה 01:00 נזרק בקת"ב לשכונה שפגע ברכב שלנו וברכב של האו"ם. היינו בבית וחברה שלי צלצלה ואמרה לי שבקת"ב נזרק על הרכב ומתלקח. לא עליתי למעלה קצת חששתי. למקום הגיעו כוחות כבוי ומשטרה. הרכב שלנו ורכב נוסף נשרף וניזוק קשות מבחוץ ומבפנים. למחרת בבוקר בעלי אומר בואי ניגש לאוטו ונראה מה ניתן להציל משם אם בכלל. עלינו לאוטו לא היה מה לעשות כי הכל נשרף ונחרך.

    בתא שבאוטו היה לי ספר תהילים הוצאתי אותו והנס-הפלא הגדול ספר התהילים נחרך ונשרף מבחוץ בפנים כל האותיות של כל פרקי התהילים נשארו שלמים. התרגשתי מאד .מכל האוטו לא נשאר כלום פרט לספר התהילים. ספר התהילים הזה חולק לתושבי שכונת נוף ציון לע"נ של תושבת השכונה שנפטרה מהמחלה בגיל צעיר. היא הקימה תהילים לילדים וילדות וכל שבת היו מתאספים הילדים ואומרים יחד תהילים. היא נפטרה מהמחלה ל"ע.

    לאחר פטירתה בעלה ממשיך את קיום חבורת התהילים וחילק לנו המבוגרים ספר תהילים לכל משפחה לע"נ ומאז אנו מקפידים לומר כל יום תהילים מספר זה. אמי כשראתה את הנס משריפת הרכב לקחה את התהילים והראתה לחברותיה הבאות מדי יום להתפלל בקבר רחל. אין ספק שהתפילות והדמעות מספר תהילים הזה עשו הכל שזה יישאר שלם ברכב".

    שירה מוסיפה כי המעניין שהכל נחרך וחלק חיצוני נשרף בתהילים ונעצר בעמוד שבו מופיע במבוא "ועם ישראל יבכו את השריפה". ספר תהילים זה מיועד וניתן להעתיקו ולצלמו לזיכוי הרבים. השבת עשינו כל היישוב מסיבת הודיה על הניסים שהיישוב שלנו חווה בימים האחרונים כשמכל הארועים כולל הירי לא היו נפגעים בנפש. במסיבת הודיה שילבנו גם סיום מסכת בשיעור קבוע שלומדים הבעלים בשכונה. אני ובעלי רואים את האמונה וכוח התהילים ששומר עלינו וזה המקום דרככם לספר לעם כולו.



    0 תגובות